SIMPLY : Rebranding

Creative Director / Design
Mark Brunswicker

"Keep it Simply" er samtidig en konceptlinje med et lille retorisk knæk – Simply med y i stedet for Simple med e. Med denne stavemåde får vi ikke alene ejerskab over vores sætning, vi binder også bånd mellem brandnavnet og alle fortolkningerne i sætningen.

"Keep it Simply" er Simply Chocolate's nye brandnavn, som nu er varemærkeregistreret i hele EU. Udover at være et brandnavn bruger vi fremadrettet også ordet Simply som biord – f.eks. Simply natural, Simply joy, Simply tasteful – og i en sætning som her: "Keep it Simply". En lille stump livsfilosofi og en hyldest til de fine værdier, der bor i det enkle, det rene og det naturlige, som er grundstenene i Simply.

"Keep it Simply" er samtidig en koncept linje med et lille retorisk knæk –Simply med y i stedet for Simple med e. Med denne stavemåde får vi ikke alene ejerskab over vores sætning, vi binder også bånd mellem brandnavnet og alle fortolkningerne i sætningen.